воскресенье, 24 декабря 2017 г.

Модуль 3-4. Рефлексія

Мені сподобалось обговорення навчальних тем для створення Портфоліо з використання методу проектів ,з'ясовувати вимоги державних стандартів та навчальних програм, формулювати завдання для використання досліджень учнів у проектній діяльності.Я визначила для себе , як можна ефективно використовувати інформаційно-комунікативні технології для підтримки та оцінювання навчання учнів,необхідних у 21 столітті.
Мені сподобалось продумувати ідеї та документи,за допомогою яких можна вести навчання учнів. Ми спланували формуюче оцінювання,що сприяє виявленню навчальних потреб учнів. Продумали ,як в умовах особистісно-орієнтованого навчання спланувати оцінювання учнів впродовж виконання учнями проекту. Я створила таблицю ЗХД, асоціативний кущ, презентацію ідей проекту. Я вважаю корисним для себе отриманий досвід.

Комментариев нет:

Отправить комментарий